- 0236.348.750
- 0236.348.750
Achizitii publice
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Informatii de interes public
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim garantat
- Violenta in familie
- Achizitii publice
- Alegeri 2020
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Aparat Specializare
- Atestate Producator
- Urbanism
- Bilanturi contabile
- Buget
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Coronavirus – COVID 19
- Declaratii de avere si de interese, conform anexei
- Dispozitii
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Sedinte Consiliul Local
- Rapoarte Anuale
- Registrul agricol si Fond funciar
- Situatii de urgenta / SVSU
- Solicitare informatii. Legislatie
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Asistenta sociala
- Transparenta decizionala
Anunt din 21.04.2021 atribuire directa pasuni (Adaugat la data 21.04.2021) Vizualizare
PRIMARIA BANEASA
NR.647/03.04.2019
baneasa@gl.e-adm.ro; Tel/Fax:0236/341347
1. Primaria comunei Baneasa, judetul Galati,cod 807030 tel/fax 0236/341347, pag web: www.primariacomuneibaneasa.ro; e-mail: baneasa@gl.e-adm.ro organizeaza o procedura de “Licitatie publica deschisa” pentru inchirierea pasunilor comunale disponibile.
2. Contractul nu este destinat atelierelor protejate sau unui program de angajare protejata.
3. Procedura de atribuire aplicata, fiind – LICITATIA DESCHISA, potrivit cu Ordonanta 34/2013, modificata de Lg.86/2014 si HG nr.78/2015 .
4. Locatia “trupurilor de pasune” supuse inchirierii este raspandita, in satele si localitatile din u.a.t. comuna Baneasa, dupa cum urmeaza:
Nr. crt | Denumirea trupului de păşune | Tarla/parcelă C.F./ nr. cadastral | Localitatea | Suprafaţa totală –ha- | Suprafaţa disponibilă pentru inchiriat -ha |
1 | HOLM | T164/P1415 | Roscani | 4,03 | 4,03 |
2 | VALEA BREHNEI | T114/P946 | Roscani | 7,10 | 7,10 |
3 | VALEA LUPULUI | T167//1426 | Roscani | 1,12 | 1,12 |
7 | HOLM | T188/1512 | Roscani | 1,40 | 1,40 |
8 | TOTAL |
|
| 13,65 | 13,65 |
5. Inchirierea suprafetelor de pasuni se face, potrivit Ordonantei nr.34/2013 si a HG nr.1064/2014, completate cu Legea 86/2014 si cu HG 78/2014.
6. Ofertele alternative fiind interzise si inacceptabile. Lipsa unui document de calificare obligatoriu va conduce la descalificarea ofertantului respectiv.
7. Documentatia de atribuire se poate ridica de la biroul contabilitate-impozite si taxe contra sumei de 10 lei.
8. Termenul limita pentru depunerea ofertelor fiind de : 15.04.2019, ora:12:00, la sediul primarie Baneasa, comuna Baneasa, judetul Galati, cod 807030, si vor fi redactate in limba romana, depuse in plic sigilat.
9. Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 16.04.2019, ora 13:00, la sediul primarie, din localitatea Baneasa.
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente : dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor si detinerii exploatatiei pe raza administrativ teritoriala unde se afla pasunea inchiriata – Adeverinta de la medicul veterinar de circumscriptie privind : codul de exploatatie, locul exploatatiei si numarul de animale detinute la data depunerii ofertei; Act constitutiv statut, din care sa rezulte ca poate desfasura activitate de cresterea animalelor si prelucrarea laptelui – copie conform cu originalul- pentru persoane juridice; Certificat de inregistrare CUI – copie conform cu originalul- pentru persoane juridice; Autorizatie de functionare – copie conform cu originalul – pentru persoane fizice autorizate; Copie de pe cartea de identitate – pentru persoane fizice; Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre Primaria in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
1. Primaria comunei Baneasa, judetul Galati,cod 807030 tel/fax 0236/348750, pag web: www.primariacomuneibaneasa.ro; e-mail: consiliullocalbaneasa@yahoo.com organizeaza o procedura de “Licitatie publica deschisa” pentru inchirierea pasunilor comunale disponibile.
2. Contractul nu este destinat atelierelor protejate sau unui program de angajare protejata.
3. Procedura de atribuire aplicata, fiind – LICITATIA DESCHISA, potrivit cu Ordonanta 34/2013, modificata de Lg.86/2014 si HG nr.78/2015.
4. Locatia “trupurilor de pasune” supuse inchirierii este raspandita, in satele si localitatile din u.a.t. comuna Baneasa, dupa cum urmeaza:
Nr. crt | Denumirea trupului de păşune | Tarla/parcelă C.F./ nr. cadastral | Localitatea | Suprafaţa totală –ha- | Suprafaţa disponibilă pentru inchiriat -ha |
1 | VALEA LUPULUI | T167/P1426 | Roscani | 10,00 | 10,00 |
2 | VALEA BREHNEI | T114/P946 | Roscani | 22,85 | 22,85 |
3 | LA PINI | T21//197 | Baneasa | 16,25 | 16,25 |
4 | HULA HORGHIDAN | T24/P211 | Baneasa | 6,42 | 6,42 |
5 | HULA HORGHIDAN | T22/P205 | Baneasa | 5,85 | 5,85 |
6 | HULA HORGHIDAN | T45/P362 | Baneasa | 16,06 | 16,06 |
7 | VALEA PARULUI | T188/1501 | Roscani | 8,00 | 8,00 |
8 | TOTAL |
|
| 85,43 | 85,43 |
7. Documentatia de atribuire se poate ridica de la biroul contabilitate-impozite si taxe contra sumei de 10 lei.
8. Termenul limita pentru depunerea ofertelor fiind de : 26.03.2018, ora:12:00, la sediul primarie Baneasa, comuna Baneasa, judetul Galati, cod 807030, si vor fi redactate in limba romana, depuse in plic sigilat.
9. Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 27.03.2018, ora 13:00, la sediul primarie, din localitatea Baneasa.
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor si detinerii exploatatiei pe raza administrativ teritoriala unde se afla pasunea inchiriata – Adeverinta de la medicul veterinar de circumscriptie privind : codul de exploatatie, locul exploatatiei si numarul de animale detinute la data depunerii ofertei; Act constitutiv statut, din care sa rezulte ca poate desfasura activitate de cresterea animalelor si prelucrarea laptelui – copie conform cu originalul- pentru persoane juridice; Certificat de inregistrare CUI – copie conform cu originalul- pentru persoane juridice; Autorizatie de functionare – copie conform cu originalul – pentru persoane fizice autorizate; Copie de pe cartea de identitate – pentru persoane fizice; Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre Primaria in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
Primar,
GACHE GEORGE-AURELIAN